Natthumor

_______________________________________________________________________
.
Om du lägger två nötter på marken så har du? 
Två jordnötter. 

Om du lägger två nöter på en val så har du? 
Två valnötter. 

Om du har två nötter på hakan så har du? 
Förmodligen en kuk i munnen.
_______________________________________________________________________
.
Sexåriga sonen frågar sin far:
- Pappa, jag har glömt vad det heter. Vad heter det när två människor ligger ovanpå varandra? 
Pappan, något generad: 
- Öööhhh... Älska? 
- Nej nej... Det heter något annat. 
- Öööhhhhh... Gänga? 
- Nej nej. 
Pappan, illröd i ansiktet: 
- OK, DET HETER KNULLA FÖR HELVETE!! 
- Näää.... Nu kom jag på det! Det heter våningssäng...
______________________________________________________________________
.
Det var en gurka, en ketchupflaska och en snopp som tävlade om vem som hade det värst. Gurkan sa att han helt klart hade det värst: 
- Först sliter de med knivar av mig mitt skinn, sen slicar de upp mig i skivor och sen måste jag ner i en rykande het soppa. 
Ketchupflaskan tyckte såklart att han hade det värst: 
- Först skakar de ut mitt innanmäte och sen är det papperskorgen som väntar! 
Men snoppen skakade på sitt ollon och sa: 
- Äsch, det är väl ingenting jämfört med mina uppgifter! Först väcker de en mitt i natten, drar en påse över huvudet och skakar en upp och ned tills jag spyr!
_____________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0